Šokolaadised küpsised

19:37
Vihmase suveõhtu saab ise hubaseks teha. Liina pakub välja hea retsepti.

Mina olen alati seda usku olnud, et üks mõnus laupäeva õhtu on veedetud perekonna seltsis. Küünlad põlevad, toas ringleb mõnus küpsetise lõhn ja olla on... nii mõnus :)
Lapsepõlvest saadik on laupäevad olnud minu jaoks heas mõttes rutiinsed - hommikul koristatakse kogu elamine, siis käiakse poes toiduvarusid eesolevaks nädalaks täiendamas ja õhtuti ollakse perekonna seltsis ja küpsetatakse midagi head. Seda traditsiooni olen hoidnud ka enda kodus. Pakungi teile täna välja idee: kingi oma perekonnale või sõpradele üks mõnus laupäeva õhtu!
Toon teieni ühe šokolaadiste küpsiste retsepti, mis on pisut tervislikumad. Ma tõesti ei mäleta, kust internetiavarustest ma selle aastaid tagasi leidsin, aga selline ta on:
Vaja läheb 
* umbes kaks klaasitäit mandlijahu (või purustatud mandleid. Mõni tugevam blender saab sellega hakkama)
* 1/2 tl soola
* 6 sl vedelat kookosõli (üles soojendatult muutub vedelaks)
* umbes 0,6 dl vedelat mett või muud magusainet, nagu näiteks agaavisiirup, vahtrasiirup vms
* 1/2 tl mandliekstrakti (ei pea lisama, aga annab mandlist maitset juurde)
* 2 sl vett
* 1 dl kookoshelbeid
* 1 dl šokolaadinööpe
Sega kuivained ja vedelad ained eraldi, siis kõik koos.
 Küpseta 180 kraadi juures ca 12-15 minutit ja valmis nad ongi!
Garanteeritult on kodus mõnus aroom :) Lisaks süütan küünlaid (mis on muidugi pideva järelvalve all!), panen lauale mustikaid, vaarikaid, arbuusi kergemaks näksiks - nii lihtne oligi üks "tee-ise-mõnus-õhtu" retsept :)

Ning lõpetuseks veel üks armas idee, kuidas tükike tervist metsast kaasa võtta:
Mõnusat õhtut soovides
Liina :)

Kommentaare ei ole:

Toetab Blogger.