Kollaaž sünnipäevaks

10:50
Kai jagab ühe mõnusa sünnipäevakingi idee, mis sobib kinkida ka muudeks tähtpäevadeks.

Statistika järgi on Eestis kõige rohkem sünnipäevalapsi märtsis ja aprillis. Täna, 13. märtsil, on näiteks minu vanaema, täditütre ja tädimehe sünnipäev. Pidupäev missugune! Täna jagan aga ideed, mis sobiks kinkida kõigile, näitena üks minu enda tehtud kollaaž.

Minu õel oli veebruari lõpus sünnipäev ja ta sai 21 aastaseks. Mulle tundus see sobiv vanus kinkida talle midagi inspireerivat. Nii sai alguse mu idee teha talle keskse tsitaadiga raamitud kollaaž.

Tsitaadiks panin ühe oma lemmiku, millel autor kahjuks teadmata. Kujundasin ta arvutis (Picasa pilditöötlusprogrammis - väga lihtne, mõnus ja tasuta allalaetav programm!) ise valmis ja printisin välja.


Seejärel printisin välja oma lemmikkunstniku Andrea Laliberte joonistused, mis siis pisikeste ja teravate kääridega välja lõikasin ja kollaaži alaosasse kleepisin. Kõige all on lihtsalt suur must kartongpaber.



Ja kokku tuli selline kollaaž:


Õele väga meeldis ja tema sõpradele ka. Mulle endale ka, mõtlen, et teeks endalegi taolise...

Aga ma loodan, et mu õde seda postitust ei loe, sest tegelikult läks kogu see kollaaž (pildiraam, kartong, printimine) maksma alla 10 euro.
Ilus, pikaajaline ja läbimõeldud kink, mis ei ole sugugi kallis!:)

Siin mõned Internetist leitud näited veel:







Viimane sobib hästi ka emadepäevaks :)

Ilusat kevadet!

Kai

Kommentaare ei ole:

Toetab Blogger.